Умови повернення та обміну для товарів належної якості
Політика повернення та обміну для товарів належної якості у інтернет-магазині meblidepo.com.ua ґрунтується на вимогах Закону України "Про захист прав споживачів".
Клієнти мають можливість повернути або обміняти товар належної якості за таких умов:
- Упродовж 14 днів від дати купівлі товару.
- Збережені фабричні бирки та ярлики.
- Наявність фабричного пакування, гарантійного талона та видаткової накладної.
- Товар не був вживаним.
Заявку на повернення або обмін можна подати до Відділу рекламаційних та гарантійних питань за телефоном (066) 974 83 63. Повідомте менеджеру номер замовлення, дату купівлі та причину повернення або обміну.
Повернення грошових коштів здійснюється протягом 7 днів від дати отримання товару Продавцем. Грошові кошти перераховуються на банківську карту Покупця.
Вартість доставки товару, який повертається, оплачується Покупцем, а зворотна доставка виконується за адресою, наданою менеджером під час подачі заявки на повернення та обмін.
Халати поверненню не підлягають.
Умови повернення та обміну для товарів неналежної якості
Умови повернення та обміну для товарів неналежної якості регламентуються Законом України "Про захист прав споживачів".
Повернення та обмін можливий протягом гарантійного терміну та за умови виявлення істотних недоліків щодо якості товару.
До істотних недоліків належать:
- недоліки, що не можуть бути виправлені взагалі;
- недоліки, усунення яких потребує невиправданих матеріальних витрат;
- недоліки, усунення яких потребує великих витрат часу;
- недоліки, що з'являються знову після їх виправлення.
Заявки на повернення або обмін товару неналежної якості приймаються за телефоном (066) 974 83 63.
Повернення грошових коштів також здійснюється протягом 7 днів від дати отримання товару Продавцем і перераховуються на банківську карту Покупця за домовленістю сторін або шляхом банківського переказу.
Вартість доставки товару, що підлягає поверненню, сплачується Продавцем, а зворотна доставка виконується за адресою, наданою менеджером при подачі заявки на повернення та обмін.
Обмін та повернення постільної білизни:
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів»", постільна білизна входить до переліку товарів, що не підлягають обміну або поверненню. Повернення цього товару допускається лише в разі виявлення браку, дефектів або невідповідності замовленню.
Після отримання посилки на поштовому відділенні покупець автоматично завершує процес покупки. Ми рекомендуємо перевірити отриманий товар саме відразу в поштовому відділенні, і у разі виявлення браку чи невідповідності замовленню, повідомити нашого менеджера за телефоном (066) 974 83 63.
У випадку підтвердженого браку, ми проведемо повернення коштів або обмін на аналогічний товар. Процедура повернення/обміну займає до 7 робочих днів. Після отримання товару ми висилаємо інший товар для обміну або повертаємо кошти на карту, вказану у вашому запиті.
Служба підтримки щодо якості товару
Шановні клієнти нашого інтернет-магазину! У разі виникнення спірних питань, пов’язаних з якістю отриманого товару чи рівнем обслуговування, Ви можете напряму звертатися у наш Відділ рекламації. Для цього потрібно заповнити Форму рекламації, що наведена нижче. Співробітники відділу уважно вивчають кожен випадок, координують процес вирішення всіх спірних питань, прагнучи максимально швидко й ефективно розв'язати проблему.
У Формі рекламації Вам необхідно вказати свої: прізвище, ім’я, номер замовлення та телефон. Якщо має місце пошкодження товару, необхідно зробити фото і завантажити їх у форму, щоб спеціалісти могли більш детально зрозуміти сутність проблеми та шляхи її вирішення. Це є обов’язковим для рекламації, пов’язаної з якістю товару. Додайте детальний опис проблеми, що у вас виникла, та очікуйте на зворотній зв’язок від наших спеціалістів.
Ваше задоволення є нашим пріоритетом, тому ми прагнемо вирішувати всі ситуації якісно та професійно. Дякуємо, що обираєте нас!